Äntligen!

Äntligen har jag skrivit mitt SO prov som jag pluggat till hela höstlovet. Jag kommer inte att få MVG, det är det nästan aldrig någon som får. Men ett VG+ vore väll inte omöjligt att få.
Nu är det bara ett matteprov kvar den här veckan. Det är skönt.
Vilket väder vi haft idag! Snöstorm och slask. Jag skulle hämta min lillasyster idag och det är en ganska lång bit från bussen till hennes skola, jag försökte hoppa över slaskpölarna i början men det var ju slask överallt! Så när jag väl kom fram var jag super blöt om fötterna. Det kanske inte var så smart att ha på sig Converse idag…

Lots of love! Nu ska jag räkna matte.

One thought on “Äntligen!

  1. heeej, hur utförligt skrev du på dem svrare frågorna? på frågan ge exempel på vilka konsekvenser upptcäkterna kunnde ge menar hon att man ska skriva typ vad som hände efter att t.ex. sjövägen till indien upptäcktes. Man ska vell inte bara skriva dem dåliga sakerna

Kommentera

