Back to real life

Skolan har börjat igen. Det var skönt med en veckas höstlov, även fast jag pluggade typ hela lovet. Jag har ju SO prov imorgon. Stort SO prov, det kommer typ avgöra en ganska stor del av mitt betyg sen i jul.

Jag sitter med min franska grupp utanför klassrummet, läraren är ledig och ingen vikarie har kommit än. Vi började för typ 20 minuter sen så det lär väll inte komma någon nu.

Nästan svart/vit. Jag tycker att den blev ganska bra så, eller vad tycker ni?

One thought on “Back to real life

Kommentera

