Ännu en bild från när jag och Ebba fotade.

Jag sitter fortfarande i skolan. Väntar på Stephanie som skriver sitt SO prov. Hon har ju varit sjuk så hon missade det. Jag har väntat i snart 45 minuter och det är fortfarande typ en kvart kvar. Mitt batteri på datorn är slut snart också, så vi får se om jag hinner skriva klart det här. Hehe, det kommer jag nog för att det är 18% kvar.
Idag ska jag köpa nya jeans, mina typ världens största hål i sig så det är lite kallt…

Det är fredan imorgon! Så skönt, och jag börjar vid 10.30 också.  Och så har vi bara två lektioner, NO-labb och hemkunskap. Vi ska laga, alltså jag vet vad det är men jag har glömt vad det heter. Hjälp mig! Alltså det är typ pannkakor med potatis i. Kommer ni ihåg vad det heter? Juste, det heter raggmunk.

Ses

Kommentera

