Svaren

Här har ni svaren. Tack så jättemycket för alla frågor, fler än vad jag vågade hoppas på med tanke på mina tidigare frågestunder… Men, fler läsare kanske är lika med fler frågor?

Såhär är det, jag har sett alla era frågor, men det var två stycken som jag tyckte var lite väl konstiga och kanske även lite personliga. Jag har inte lagt upp dem, men jag kommer att godkänna all kommentarer med frågorna snart och då kan ni ju gå bak och kolla efter dem om ni vill.
   Och en sak till, varnig för ”läskig” bild…. Jag valde den minst äckliga, för er skull. Jag hade gärna tagit någon mer…Hm, sjukare?? Hehe.

Hur tror du att ditt liv ser ut om 1 år?
Om ett år så är jag 16, går i 9;an och… Jag vet inte. Pluggar?? Haha.

Kan du tänka dig att videoblogga nån gång? :)
Ehm, alltså. Ja, det skulle jag, men vet inte om jag vill. Kanske svarar i ett videoinlägg nästa frågestund? Vem vet?

Hej! Här kommer några frågor.
1. Vad e din favorit färg ?
Turkos, rött och orange.

2. Gillar du läskiga filmer ?
Ja, jag älskar skräck filmer.  Favoriten är Scream och Ghost Ship. 


Favorit;
Kändis – Nick Jonas!!!
Mat – Tacos, ceasar sallad.
Land – Frankrike, ska ju dit i sommar. Jag ska skriva färdigt en liten text som jag skrivit i svenskan om Frankrike som jag ska publicera här tänkte jag. Vad tycker ni om det?
Klädesplagg – klänning, blusar.
Artist – samma som kändis… NICK JONAS. :D

Vem är snyggast i Ekliden?
Vad ska man svara här då? Jag har ju ett svar, men tänk om personen i fråga läser detta?

Vad är din favoritmat?
tacos, cesar sallad. Yepp, svarar på samma fråga två gånger….

Favoritblogg?
denna, och denna.

Vad för smink använder du?
alltid bara mascara.

Har du funderat något på gymnasielinje?
Nope, inte än.  Men jag vet att jag inte tänker välja en natur inriktad linje.

Favoritartist?
Band – Jonas Brothers, artist – Nick Jonas. Hihi.

Jag undrar om/har rider/ridit på ridskola regelbundet?? :) Och så undrar jag vad ditt favorit djur är ;) från, www.elmaz.bloggplatsen.se
Jag har ridit på ridskola. Totalt har jag ridit i 5 terminer,  2½ år. Jag började i femman och red två år, sen tog jag en paus i sjuan och sen i höstas så red jag hela terminen. I sjuan hade jag dock en ”medryttarhäst” som jag kunde rida när jag ville. Jag betalade inte ett ända öre. Hästen stog i samma stall som mammas medryttarhäst så det var på den vägen jag fick den.
   Mitt favorit djur är hund.

Hur mycket kostade din kamera när du köpte den?
Har för mig att priset låg runt 5500:- Nu finns den inte att köpa ny längre, däremot finns det många att köpa begagnade till ett lägre pris.

Varför köpte du just den?
Den var billigast och kändes bäst i handen… :)

Är du nöjd med din kamera, eller skulle du vilja byta ut din kamera och du kunde välja vilken som helst?
Jag valde först mellan Nikon och Canon och sen kollade jag mest på priset faktiskt. Jag är supernöjd med min kamera men skulle mer än gärna byta till en Canon 7d mark II. Någon som vill ge mig en sån??

Vilken är din favorit butik?
H&M, billigt och bra! Zara är också bra. Och Topshop.

Favorit film?
The Notebook, Scream och Ghost ship!

Hur länge har du känt Pauline?
I snart 14år. Oj, ehm, har inte räknat riktigt förns nu när jag fick frågan! Länge! :D

Har du en kanin? Har nämligen för mig det.
Nepp, ingen kanin.

Vad brukar du kalla Gustav? Blir det Gurra eller något annat kul?
Gustav vem?

Vad tycker du om suschi? Är det gott?
Sushi är gott.

Vad är Gorv Strofanoff? Lägga ut recept kanske?
Ja du, felstavning… korv stroganoff ska det givetvis vara. Kanske kommer det ett recept på det, vem vet?

Vad är ditt favoritplagg?
Förut var det alltid jeans, det passar ju till allt i princip, men nu har jag börjar gilla klänningar ännu mer.

Vilket ämne gillar du mest i skolan?
Musik, fast vi har inte det just nu. Annars är det engelska, franska och hemkunskap.

Vad gillar du att göra på din fritid?
Jag gillar att vara med mina kompisar och familjen, ha sånglektioner. Fotografera brukar jag göra rätt så ofta också.

Jacuzzi eller swimmingpool?
swimmingpool!! Fast mest av allt gillar jag havet. :)

Är du helsvensk?
Ja det är jag, dock kommer typ farfars farfar från Danmark,  men det är lite långt tillbaka….

Har du haft en pojkvän?
Nope… Nästan.

Vad är din favoriträtt?
Det har jag redan svarat på. Två gånger till och med! Kika lite högre upp.

När började du och ”RF” umgås så mycket?
Ja, i höstas tror jag.

Gillar du nån just nu ?
Kanske, kanske inte?

Förhoppningsvis så har ni lärt känna mig lite bättre nu!
Lots of love!

One thought on “Svaren

Kommentera

