Japanska körsbärsträd

I torsdags åkte jag med Stephanie och Rf till kungsträdgården, tog många fina bilder. Tänkte lägga upp några av dem nu.

Ni får fler sen, hinner inte ladda upp fler…

Vad ska ni göra idag då? Det är ju Valborg. Själv ska jag på Paulines teater föreställning sen kommer 17 personer hem till oss för middag. Jag ska göra efterrätt, men jag har gjort det ganska lätt för mig, jag tänkte göra marängsuisse. Väldigt lätt och går inte att misslyckas med.

Svaren kommer efter att jag varit på teater.
Lots of love!

Kommentera

