Sommarjobb?

Ni som läste min praoblogg vet ju redan att jag nästan fick sommarjobb där. Men det blev ju inte så, därför ska jag nu ut och söka sommarjobb! Det är bra med studiedagar. Jag ska egentligen bara till mitt gamla dagis för sen ska jag hem och äta lunch och sen måste jag åka till sjukgymnasten. Knät ni vet… Jag har fått några övnigar som jag gör varje dag.

Dagiset ligger typ 2 minuter hemifrån så det vore ju toppen om jag kunde få sommarjobba där. Jag tror att det skulle vara ganska kul också. Man får ju typ vara ute hela dagarna och leka. Haha, nä, men nästan.

I would like to go to London. Jag var där för snart 4 år sedan och hälsade på Ebba när hon bodde där. Nu bor hon i Skåne. Mycket närmare men fortfarande för långt bort!

Lots of love!

One thought on “Sommarjobb?

Kommentera

