Jag skulle kunna varit i en fotostudio som modell just nu

Men dumt nog sa jag nej när killen från hårproduktföretaget frågade mig….

Ja, ni läste rätt. Jag blev erbjuden ett jobb som hårmodell idag. När jag var påväg till Stephanie och gick Götgatan så kom det fram en kille till mig och frågade (på engelska) om jag kunde vara hårmodell åt deras företag ikväll. Dum som jag var så sa jag nej. Det var ju liksom ett once in a lifetime tillfälle -.- Det som gjorde det extra bra var att dem inte skulle klippa håret utan bara styla det, jag vill inte klippa mitt hår igen liksom.

bilden passar så inte till inlägget men jag tycker om den så den får vara där i alla fall.

Imorgon börjar skolan, vi har bara 5½ vecka kvar i skolan och sen är det sommarlov.

Lots of love!

One thought on “Jag skulle kunna varit i en fotostudio som modell just nu

Kommentera

