Klar med dagens plugg

Känns väldigt skönt när man blir färdig med plugget för kvällen. Det tar ett tag för mig att verkligen börja, det finns ju så mycket annat roligt. Kameran, eller mobilen till exempel. Spotify brukar jag dras till också. Ibland händer det även att jag sätter mig och fixar lite bilder i pixlr också. Ja, ni märker ju. Men som sagt är jag oftast nöjd när jag är klar. Sen är det ju väldigt skönt att få tillbaka prov och få bevis på att plugga faktiskt lönar sig. Jag har fått tillbaka två MVG (SO och HK) den senaste veckan, och så ett starkt G på kemin, just det var jag väll inte så nöjd över…


Min nya profilbild på FB. Tagen idag faktiskt.

Jag har bara 3 prov kvar den här terminen, det känns helt underbart faktiskt. Två av dem är i mina starkare ämnen också. Alltså, om jag inte klarar matteprovet imorgon har jag ingen chans att höja mitt G i matte.

Nu ska jag sluta babbla på om ingenting, Återkommer imorgon med lite intressantare inlägg. Lovar.
Lots of love!

Kommentera

