Lasagne

Nu har jag lagat 2 lasagner för att öva till provet imorgon. Det kommer att gå riktigt bra hoppas jag.

Idag har varit en sån här dag när man får tillbaka sina prov. Tre stycken fick vi tillbaka. Engelskan, fysik och religion. Vad tror ni det gick bäst i? Jag är inte det minsta förvånad över resultatet faktiskt.

Tänk att det bara är en skoldag kvar och sen har vi prao. Det är spännande och jag har ingen aning om hur det kommer att bli. Förresten, ni var inte så många som kikade på min praoblogg.

Nu blir det mat.
Lots of love!

Kommentera

