Dag 3- mina mål/drömmar/önskningar

Ja, just nu är det att lyckas bra i skolan och få så bra betyg som möjligt. Jag vill kunna välja vilken linje jag vill sedan i gymnasiet. Men mål i livet har jag inte riktigt tänkt på än. Kanske att starta eget företag inom något område jag intresserar mig för. Att skriva en kokbok skulle jag vilja göra också, det vore riktigt kul!

Önskningar skulle väll vara att få ett bra liv, där jag mår bra och har massa underbara vänner och familj runt om kring mig. Jag skulle gärna flytta utomlands också, fast det vill inte mormor, jag har ju redan två kusiner utomlands just nu. Fast man vet ju aldrig, dem kanske flyttar hem till Sverige snart? Hoppas det! Vi saknar dem här hemma!

Jag tror inte att man ska tänka så mycket på vad man ska göra när man blir vuxen i så tidig ålder. Lev i nuet istället!

Lots of love!

One thought on “Dag 3- mina mål/drömmar/önskningar

Kommentera

