Några bilder från mobilen

Ibland tar man en massa bilder med mobilen utan att riktigt använda dem eller ens kolla på dem efteråt. Jag har otroligt mycket bilder på min mobil, 1117 för att vara exakt…. Så nu tänkte jag visa er några som antingen är från en särskild händelse eller som jag bara tagit utan att ha något speciellt syfte med bilden.

Så, vi börjar med bilder från början, alltså bilder som är tagna för typ ett år sedan.


Första bilden, den är inte åt rätt håll men det gör inget.


Det här är Axel, katten jag och min bror tog hand om medans hennes ägare var i New York.


Nyårsafton 2009/2010. Vi spelade monopol.


Jag hade en period där jag gillade blåa naglar… Det gör jag fortfarande men då hade jag det typ varje dag i flera veckor.


Jag var sjuk en dag och lagade pytt i panna till lunch. Tyckte att det blev väldigt fint med en rund ring sådär… :P


Var hemma hos Pauline och drack Chai latte i stora koppar!

Ok, detta känns mer som en ”årsresumé” än som att visa lite bilder bara. Ni får tolka det hur ni vill. :)

Det kanske kommer fler bilder imorgon.

Lots of love!

One thought on “Några bilder från mobilen

  1. sv; tack.. jo, under där man skriver rubriken på inlägget så finns det 2 knappar där det står ”visuell” och ”html” så trycker du på html.
    kopiera sedan in bädda in koden från youtube klippet (om du vet vad jag menar) och klistrar in där du vill ha videon. du kan gå tillbaks och redigera inlägget men när du ska publicera kan det va bra att gå tillbaks till sidan med html-koderna. lyckas dock inte ta bort videon (funkar inte att göra på samma sätt som på blogg.se)
    hoppas du förstår :P

Kommentera

