Imorgon ska vår idrottslärare lära oss gymmet i skolan. Det ska bli kul.
Idag har jag bara gjort läxor, NO, franska och engelska.

Jag ska träffa en fotograf imorgon, inför praon. På torsdag ska jag också träffa en fotograf, det känns som om att jag kommer att ha en praoplats innan den här veckan är slut!

Lots of love

One thought on “

  1. Du kanske inte gillar såna här kommentarer. Men jag har startat en fototävling i min blogg och det skulle vara kul att få lite fler bidrag. Och jag tycker att du tar grymt fina bilder. Kolla min blogg för mer info, om du känner dig sugen.

Kommentera

