Polka!


Usch för röda ögon när man fotar med blixt.

I alla fall. Jag tänkte måla polka naglar. Igår kväll hittade jag mammas vita nagellack, som egentligen ska användas till fransk manikyr. Men det tänkte inte jag på, trött som jag var då… Så jag målade hela naglarna, men det tyckte inte mamma var så snyggt. Inte jag heller om jag ska vara ärlig. Oscar föreslog att jag skulle måla polka naglar och så blev det!

Nu har jag skickat iväg ett mail till alla 15 fotografer. Jag känner mig väldigt stolt faktiskt! Ett steg närmare praoplats! Hoppas att alla svarar, det är ett par stycken som jag har som favoriter. Men man får inte hoppas för mycket!

Lots of love!
Anthony Hamilton – Dear Life <—– Mycket bra låt! Jag har länkat förut. Men kände för att göra det igen. :D
Youtube länk, http://www.youtube.com/watch?v=5_sjAv-8tpo

Kommentera

