Jag har ändå inget att göra

Jag är så uttråkad, jag har verkligen ingenting att göra. Jag har kollat alla bloggar jag följer typ 3 gånger redan men ingen uppdaterar… Haha, kanske inte så konstigt, alla har väll bättre för sig än att sitta framför datorn hela kvällen. Jag kanske fotar lite, men det är inget bra ljus och det finns inget att fota.
Idag är det exakt en månad kvar till min födelsedag! Jag längtar! Tänk att jag blir 15, ibland känns det fortfarande som om jag är 10… Eller jag kanske önskar att jag var det…? Det var så lätt då, livet var inte så komplicerat då. Min ”Best of” Spotify lista har gått på reapeat typ 10 gånger redan. Gissa vem som kan typ 40 lyrics nu? Jag skulle kunna skriva typ 500 ord till men jag tror inte att ni orkar läsa. Idag kommer Pauline hem sent på kvällen. Vi har inte hunnit byta våra julklappar än, hoppas att vi kan göra det på lovet!
Jag hittade ett USB-minne i en av mina lådor. På den fanns några bilder som jag är jättenöjd med. Så jag lägger upp dem här tänkte jag. Det är ett par stycken.





Lots of love

Kommentera

