Sjukling

Jag blev sjuk, det var därför det aldrig kom upp något inlägg igår. Sorry. Jag har varit hemma idag och bara vilat, kollat på lite Gilmore Girls på datorn och druckit (lite) O’boy.

Jag tänker inte fortsätta med den där listan, man känner sig nästan tvingad till att blogga då, och det är inte så kul. Man ska blogga när man har tid och något vettigt att säga! Nu har jag därimot fått tips om vad jag kan blogga om, så några av ämnena kommer jag att skriva om i alla fall. Fast inte i ordning utan när jag känner för det helt enkelt!

Imorgon står det att jag ska skriva om något jag ångrar. Det är enkelt. Det var två sms som jag skickade för ett antal veckor sedan till en viss person. Alltså, jag ångrar det mycket! Om jag inte hade skickat dem kanske det hade varit anrlunda mellan oss två nu. Eller kanske, det är inte säkert. Hoppas det i alla fall. ;)


Vilken bild gillar ni bäst, den i färg eller den som är sv/v?

Lots of love!

Kommentera

