Isabelle T

Jag är en tjej på 14 år. 15 snart faktiskt. Jag blir 15 i slutet av januari. 2 dagar innan mig fyller min kompis Stephanie år och 18 dagar efter fyller min barndomsvän Pauline år.
    Jag är, om jag får säga det själv, en rätt så lättsam person att prata med. Lyssna är väll det jag är bäst på men jag kan prata otroligt mycket också. Ni som känner mig på riktigt vet vad jag menar. Jag är bra på att komma på fyndiga kommentarer till allt som sägs.

Mina största intressen är fotografering och musik.
   Jag började fotografera i juni 2008 med familjens gamla kompaktkamera. Ett par månader senare köpte jag en egen kompaktkamera och i oktober 2009 köpte jag min systemkamera. En Canon eos 450D. Det var en av dem bästa dagarna i mitt liv. Nästan.
   Musik har jag alltid gillat och jag lyssnar på nästan allt. Vinter <—- Här är min vinterspel lista på Spotify. Jag har spelat både piano och gitarr men det är sången som jag gillar mest. 2009 började ta sånglektioner för världens bästa song coach. Teresa heter hon. Om ni ska börja sjunga tycker jag att ni ska vända er till henne. Jag sjunger kvar där och har inte tänkt sluta på ett bra tag!

Jag gillar även att åka skidor. Jag har åkt skidor så länge jag kan minnas och jag har fått berättat för mig att jag stog på ett par skidor första gången jag var 1 år. Nu är jag väldigt duktig!
   Jag har åkt skidor i ganska många orter i Sverige och även utomlands.
Här har jag åkt, på många ställen har jag varit mer än 1 gång.
Björnrike
Ramundberget
Sälen
Romme
Flottsbro
Serre Chevalier
Trysil

Och säkert några till som jag för tillfälllet glömt bort. Hehe.

Iaf, det var lite om mig, snart kommer ett inlägg om min klass upp. Inga namn kommer nämnas och inget är illa menat. ;)

Lots of love

Kommentera

