I dessa kommer jag befinna mig på stranden i

Dessa två bikinis har jag beställt hem idag. Hoppas bara att jag beställt i rätt storlek så att de passar. De är ju så söta och snygga!

Undrar hur vi ska kunna äta nu när vi inte har kök?? Restaurang varje dag då eller? Hehe, nä, men någon gång ibland kanske det blir.

Nu ska jag titta på några avsnitt Smallville och sen är det väll middag. Älskar Smallville, det är bra att Oscar gillar den också för då slipper vi bråka över fjrärrkontrollen när det går på TV.

Lots of love!

Kommentera

