God morgon!

Jag vaknade ganska så tidigt idag eftersom att jag måste skriva färdigt min fördjupning som ska vara inne senast 12:00 idag…
Sen måste jag verkligen tvätta håret! Det var typ 5 dagar sen sist, I know, äckligt. Men jag hinner ju inte!

Ni vet den där texten jag skrev på svenskan om vårt sommarställe i Frankrike? Jo, den är nästan färdig nu. Jag kan publicera den i olika delar om ni vill, för den är ganska lång….

En tiger. Om ni nu inte skulle se att det var det.

Lots of love!

Kommentera

