I scream you scream we all scream for ice cream

Idag har vi köpt glass från glassbilen, vi gjorde alltid det när jag och Oscar var mindre. Nu är det inte lika ofta längre, eller snarare aldrig men Olivia tycker det är roligt men glassbilen så vi kanske börjar igen?
  Jag har redan ätit två glassar, står nog över efterrätt då….

Har varit upptagen med fördjupningen sedan jag kom hem därför har jag inte uppdaterat något. Bilder kommer, ska bara ta mig tid att lägga upp dem på datorn…. Redigera och fixa också. Men sen så.

Tack till alla er som läste igår! Jag blir så otroligt glad, fast gladast blir jag om ni lämnar en kommentar! ;)
Bjuder på en av de bästa (enligt mig) bilderna jag tagit.

Vad tycker du?
Lots of love!

Kommentera

