Surprised but very happy!

Vad glad jag blev när jag loggade in nyss! Så roligt att ni hittat tillbaka hit tycker jag. Ett + vore om ni kommenterade då och då, men det kan ju inte jag påverka särskillt mycket.

Just nu sitter jag utanför simhallen med Pauline, hon ska ha träning och sen åker vi till hennes land. Jag har med mig lilla kameran. När Pauline tränar tänkte jag fortsätta på min historia fördjupning. Provet kändes riktigt bra.

Nu kom det en man från kommunen som säger att han stänger anläggningen klockan 4, så ingen träning för Pauline och inget jobb på fördjupningen för mig. Forum istället.

Lots of love!

Kommentera

