Jag drömde…

… att jag var i Sickla, utanför biblioteket. I parken utanför. Det var fullt med ambulanser och polisbilar. Jag började gå mot Rytmus där jag har sång. Jag vänder mig om och ser några maskerade män, i handen har de vapen. Helt plötsligt blir jag skuten lite under hjärtat. Jag dör inte, utan jag tar mig till en av ambulanserna och sen så blir jag typ omhänder tagen i ambulansen. De åker inte till något sjukhus eller något. Sen cyklar jag bara hem… Men sen så får jag typ som blodådror, utanpå bröstet, skit skumt. Och sen vaknade jag.

Det läskiga är att detta kändes så otroligt verkligt! Helt sjukt var det.

Sweet dreams (…)

Kommentera

