En liten lista

En liten lista som förhoppningsvis kan kompensera lite av det jag inte bloggat om under min ofrivilliga paus….

OM MIG:
1. Vad heter du? – Isabelle Törsleff
2. Syskon? Två stycken, Oscar och Olivia
3. Vart bor du? – Nacka
4. Hur många barn vill du ha? – ingen aning, men ett eller två kanske?
5. Vill du gifta dig? – det vill jag nog.
6. Favorit tid på dagen? – 17-21. Hehe udda?
7. Humör just nu? – trött efter träning och glad.
8. Sugen på just nu? – mat och sömn.
9. Vilket shampoo använder du? – New Skin heter det, okänd för de flesta. Mamma jobbade där förut så det är därför vi har det här hemma.
10. Hur gammal är du? – 15½.
11. Hur lång är du? – nästan 173 cm.
12. Vart skulle du vilja bo? – utomlands, USA eller England.
13. Är du nöjd med ditt rum? – supernöjd.
14. Vilken är din riktiga hårfärg? – Den jag har, alltid haft och (kanske) alltid kommer att ha. Brunt. Helt ärligt skulle jag vilja ha en lite mörkare nyans med lite rött i, typ kastanjebrunt. Så snyggt.
15. Vad väger du? – alldeles lagom
16. Har du någon sjukdom? – Nej
17. Är dina föräldrar skilda? – Nej.
18. Gillar du skolan? – Ja det gör jag, fast hade du frågat mig för ett år sedan hade jag sagt nej.
19.hur svarar du i telefon? – ”Hej det är Isabelle”, eller om jag svarar i mobilen och ser vem det är brukar jag säga ”Hej (och personens namn)”

KOMPISAR:
1. Har du någon bästa vän? – Ja det har jag.
2. Är du ofta med dina vänner? – väldigt ofta.
3. Vad brukar ni hitta på? – Väldigt många olika saker, stan, något köpcentrum, hem till någon, bio osv.
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – Ja det kan jag och det tycker jag är väldigt skönt.
5.vem vet mest om dig? – Stephanie, Pauline och Siri. Alla tre har blogg. Bra tycker jag.

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? – Tungan. Fast helst ingen av dem. Kommer aldrig.
2. Vara seriös eller oseriös? – Jag är ganska seriös som person, men med vissa personer kan jag bli väldigt oseriös.
3. Dricka grön eller röd mjölk? – grön, har aldrig druckit röd mjölk.
4. Brinna upp eller drunkna? – Drunkna tror jag.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? – vänner.

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? – Nej det gör jag inte.
2. Har du skolkat? – Nej det har jag inte, kommer aldrig att göra det heller.
3. Varmt eller kallt? – Varmt
4. Soligt eller regn? – regn
5. Fanta eller Cola? – Fanta
6. Är du nyttig av dig? – Hyfsat. Mamma och pappa lagar ju inte precis onyttig mat.

HAR DU DOM SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? – Nej det har jag inte.
2. Sjungit? – Absolut!
3. Blivit kramad? – Ja, självklart!
4. Känt dig fånig? – Jadå…
5. Saknat någon? – Ja, saknar alltid några. Fast det är ju inte så att jag inte kan träffa dem.
6. Dansat galet? – Nej.
7. Klippt håret? – Nej.
8. Gråtit? – Nej

GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? – Nej.
2. Har du en hund? – I wish!
3. Sover du helst ensam eller med någon? – Ensam.
4. Tror du på spöken? – Nej.
5. Är du mörkrädd? – Inte det minsta.
6. Vad vill du ha just nu? – Sömn.

KÄRLEK:
1. Är du singel nu? – Yes I am.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – Ingen aning.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – Kanske, vet inte riktigt. Beror ju liksom på så mycket.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? – Har aldrig dumpat någon, så nej.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – Jadå, så sent som efter sportlovet. Okej, det var ganska länge sen, men ändå.
6. Har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – Nej.
7. Har du varit på en blind-date? – Nej.
8. Har du sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – Ja.

VAD:
1. Åt du senast? – Smörgås med salami.
2. Drack du senast? – vatten.
3. Har du på fötterna? – Lila strumpor.
4. Lyssnar du på just nu? – pappa, som undrar om jag pratat med mamma.
5. Gillar du mest på ditt utseende? – mina ögon, kroppen. Hehe.

Lots of love

Kommentera

