Good news

Hallå. Lämnade som sagt in min dator idag, eller, min lärare fixade den men om den knasar mer så måste jag felanmäla den. Då måste jag lämna in den lite längre. Jag fick explorer 8 installerat. Bra tycker jag. Vi hade någon tidigare variant innan som inte funkade för mig.

Som ni kanske fattat redan så betyder det att svaren kommer att komma på lördag. Bra va? Musikinläggen ska jag ta och fixa också. Imorgon dock, lämnade kvar datorn i skolan efter som att jag åkte till Kungsträdgården efter skolan med Stephanie och Rf. Jag hade med mig kameran så det blev väldigt mycket bilder!! Vi blev sugna på glass också så vi gick till American Cookies och tog (fick) varsin mjukglass.
Dem Japanska körsbärsträden är så otroligt vackra nu, idag var nog bästa dagen att åka dit.

Följande är inte mina bilder.

20110428-090225.jpg

20110428-090321.jpg

Lots of love!

Kommentera

