Chillin’ in the summertime


Mm, jag är medveten om dem små prickarna i min panna. Men varför skulle jag redigera bort dem? Dem syns ju knappt…

Snart åker vi till mormor och morfar. Jag blev supernöjd med klippningen. Mitt hår var så himla slitet så det var helt hopplöst att borsta det, men nu är det jättefint igen. Man ser inte så bra hur det blev på bilden men jag ska försöka ta en bättre bild med systemkameran sen.

På bilden ser ni även mitt nya halsband, fint var det, från Topshop för 169:-

Lots of love

Kommentera

