Don’t Speak

Hallå där.

Idag har jag som sagt varit med RF, vi möttes i Slussen och därifrån gick vi till Gallerian. Jag hade inte ätit lunch än så vi satte oss på en restaurang i Gallerian, ”Köket”, eller ”Soppan” som den kallas internt. Jag åt pastan med svampsås som vanligt. När vi satt där så kom Molly förbi. Vi gick runt en ganska bra bit och var inne på HM, Gina Tricot, Monki och Topshop. Jag fick med mig en väska och ett halsband som jag visar imorgon.
   Vid 4-tiden kom Annabel också så vi gick alla fyra Drottninggatan upp mot Tegnerlunden, fast innan vi hann hela vägen dit var Molly tvungen att gå så det blev bara jag, RF och Annabel som gick dit. På Drottninggatan hittade vi en liten butik som sålde hur mycket fina smycken som helst, och för ett rimligt pris. Värsta bra presentbutiken för tjejer ju!
  
När jag kom hem så fixade jag en liten sak på bloggen. Har ni sett rubrikerna under bilden på mig i headern? Det var bara två stycken innan, men jag la till en flik som heter ”fotografier” där det bara kommer finnas bilder tagna av mig. Självklart får ni INTE kopiera utan min tillåtelse. Den kommer uppdateras ganska regelbundet med nya (och äldre) bilder så kika in där lite då och då!

Glöm inte bort frågestunden!

Lots of love!

Kommentera

