Just nu

längtar jag till att våren ska komma på riktigt.
Jag ska åka till Kungsträdgården och fota körsbärsblommorna. Missade  ju nästan dem föra året. Typiskt. Våren och sommaren är dem absolut bästa årstiderna för fotografering. Enligt mig alltså.

En liten bild från förra året på det.

Idag var det prao, hur kul som helst. Synd att det bara är två dagar kvar nu. Hoppas verkligen att jag kan få sommarjobb där. Vadå? Undrar ni kanske. Här kan ni läsa mer!

Efter praon skyndade jag mig till tunnelbanan, hann precis med min buss i Slussen. Kom hem, vände, åkte till sången som var riktigt rolig idag. Det känns att det är fjärde terminen nu! :D  Det blev kort uppvärmining och så fick jag sjunga mycket, det är det som är roligast. Det är skönt att min lärare engagerar sig och vill prova många olika saker med mig. Sånt gillar jag.

Lots of love!

Vad tycker ni om min uppdatering förresten? Bättre?

One thought on “Just nu

Kommentera

