Wow, jag kan uppdatera min blogg… ;)

Nämen, hej!

Det var ett tag sedan ja. Få se nu, var det nästan en vecka va?

Ja, vad har hänt sedan sist? 4 dagar prao och en välbehövlig helg. Praon är hur bra som helst. Ni kan läsa mer om den här

Jag får baka, städa och hjälpa kunder. En sak som jag glömde skriva i praobloggen är att jag har fått gå och handla några gånger. Två av dem totalt fyra gångerna skulle jag köpa 10 liter mjölk…. Tungt. Första gången fick jag hjälp av Stephanie att bära men inte den andra…

Det roligaste tycker jag är att hjälpa kunder och på morgonen göra dumle, marshmallow och vanliga chokladmuffins. Juste after eight muffins också, dem får vi inte glömma!

På praobloggen finns det en myket fin nyhet som jag tycker att ni kan få ta del av. Läs vetja!

20110410-102528.jpg

20110410-102546.jpg

One thought on “Wow, jag kan uppdatera min blogg… ;)

Kommentera

