Sista påminnelsen

Tänkte bara kika in för att säga att det nu är cirka 4 timmar kvar att anmäla sig till tävlingen om bloggsvar!

Jag har pratat ganska länge om att få ett nytt skrivbord som är lite längre och som går under min spegel också. Idag åkte jag och pappa till Fredells och köpte en skiva och så gjorde vi mitt skrivbord. Det blev så himlans bra! Ni får en bild. Jag är lite snäll idag.

Det är inte riktigt färdigt än, men visst blev det bra?

Ovanligt med glass på en söndag, men så blev det idag.

Nu blir det lite film och glass och sen ska jag tvätta håret.

Lots of love!

2 thoughts on “Sista påminnelsen

Kommentera

