Vaknade 12.45 idag….

Rejäl sovmorgon alltså. Alltid lika skönt! Jag tror inte att jag ska göra något speciellt idag. Hela nästa vecka kommer bli väldigt annorlunda, jag har prao och så är Oscar i fjällen med hans kompis. Hoppas att dem får det bra. Jag hade gärna följt med, men det går ju inte riktigt. Jag ska ju praoa! På American Cookies dessutom. Jag har en känsla av att det kommer bli riktigt kul.
Bilden under är förresten på Helagsfjället. Inte tagen av mig.

Vet ni vad jag ser när jag tittar ut från fönstret just nu? Jo, min ettåriga granne som leker med hennes katt. Haha, så sött alltså! Haha.

Lots of love!

Kommentera

