Rent och snyggt

Nu har jag ägnat nästan 2 timmar åt att städa mitt rum. Det var ganska så stökigt så jag hade en del att göra.

Här kommer lite före och efter bilder.


Inte så jätte städat kanske…

Efter;

Skönt med städat rum, nu kanske jag kan vara här inne lite mer än annars. Hela dagen då eller? Jag är ju i mitt rum i princip hela tiden…. Hehe.

Juste, såhär blev det med krassen, och under ser ni bilder på min nya växt.

Ungerfär en vecka tar det för den att växa färdigt. Så nästa lördag får vi krasse på mackan till frukost. Jag gjorde två skålar så det räcker för alla fem. Inte för att jag tror att Oscar kommer ens röra den, men ändå.

Och här har vi lite bilder på min nya växt. Har för mig att det var en kastanjeväxt.

Jag tycker att den är rätt så fin faktiskt. Vad tycker ni?

Och hörni, sista dagen att anmäla sig för att vinna bloggsvar imorgon!

Lots of love!

3 thoughts on “Rent och snyggt

Kommentera

