2 april

Efter förra inlägget gick jag ner och då kom Harley (ettåringen som lekte med katten) in så jag lekte lite med henne. Efter det så åkte jag, mamma och pappa till en blomsterbutik för att köpa jord och jag fick en kastanjeplanta. Riktigt cool (kan man säga så om blommor?). Vi köpte krassefrön som jag ska plantera nu. Det är gott med krasse på knäckebröd.

Vi köpte även med oss fika. Inte från blomsterbutiken dock.

Nu ska jag sätta krassefrön! Idag blir det laxteryaki till middag. Jag måste förresten sätta in kategorierna i menyn, dem verkar ha försvunnit när jag bytte tema. Hm.
Lots of love!

Kommentera

