Snart är det dags att praoa!

2 skoldagar kvar lördag, söndag och sen smäller det. Eller, alltså, då är det måndag och första prao dagen. Jag längtar jättemycket men jag är ändå lite nervös. Man blir ju det när det är något nytt sådär.

Jag har kommit hem från sången som var riktigt kul idag. Hoppas att det blir lektion nästa vecka också, Teresa kanske skulle bort då, hoppas inte.

Idag fick vi citron till fisken. Jag älskar citron, det är extra gott att äta i klyftor precis som man gör med apelsin. Men, jag kommer aldrig i hela mitt liv att göra det igen. Vill ni veta varför? Jo, jag tog en ganska stor tugga med jättemycket citronsaft och svalde bara sådär, dessutom satte jag i halsen… Ehm, min hals är liksom lite förstörd, det känns just nu som om jag har citronsaft i halsen och det svider som attans. Inte kul.

Så, nu sitter jag och skriver lite på min novell. Den kommer att bli superbra! :)

Lots of love!

3 thoughts on “Snart är det dags att praoa!

  1. Nu har jag utsett två stycken vinnare!
    Jag ändrar härmed också tävligen till ”Dagens bloggar” istället för ”Veckans bloggar”.
    Kika in på bloggen för att se om du var en av dem som vann! Glöm inte att du kan vara med och tävla hur många gånger som helst oavsett om du vinner eller förlorar i dagens omgång! :)
    Kram.

  2. Naw stackars dig! Hoppas din hals är lite bättre nu :( Men kul att det går bra med novellen! :D Ni får iallafall göra något kul på svenskan -.-

Kommentera

