Snart är det april

Hallå där.

Idag har vi startat våra PRAO bloggar i skolan. Dem flesta bloggar på klassbloggen men jag valde att skapa en egen. På wordpress såklart. Jag har inte bestämt mig för om jag ska länka den här än, men vi får se snart.

Vi hade afrikansk dans på idrotten, det var kul men otroligt svårt!

Egentligen skulle vi haft jättemycket att göra i skolan den här sista veckan innan prao, men vår svenska lärare bestämde sig för att vi kunde skriva färdigt novellerna efter påsklovet istället. Dessutom så ska vi inte skriva fysik uppsatserna heller, vi missade en lektion igår (bio) så då får vi göra något annat. Inte mig emot! Så med andra ord blir det ”bara” två prov den här veckan. Engelska som vi hade idag och HK på fredag. Härligt!

Jag har en liten tävling pågång, så kika in här om en sisådär 20 minuter. Okej? :)

Lots of love!

One thought on “Snart är det april

Kommentera

