Ett prov kvar

Jag har precis skrivit klart mitt engelska prov, det var väldigt lätt.  Nu ska vi skriva noveller på svenskan. Jag har en liten idé vad jag ska skria om, men den kanske är lite för lik storyn i en TV-serie jag kollar på. Det är inte Glee, men det kanske ni kunde gissa. Hehe.

Ny bild. Tagen i helgen. Jag använde mig av ett tips jag fick i en fotobok. Det funkade, tro det eller ej… Jag fick fotoboken i födelsedagspresent från mormor och morfar.

Och vet ni vad? JAG SKA TILL FRANKRIKE I SOMMAR! Jag är så glad! Sist jag var där var som sagt 4 år sedan. Det ska bli kul!

Lots of love!

One thought on “Ett prov kvar

Kommentera

