Igår målade jag mina naglar

Det blev rött den här gången. Lacket fick jag i julklapp från min lillasyster.

Har ni hört den här låten? Den är lite annorlunda men väldigt bra!

Nu ska jag fortsätta att plugga till engelska provet som vi har imorgon. Idag fick jag tillbaka mitt franska prov. Jag tycker inte att man ska skriva om sina betyg sähär men jag kan ju säga att jag blev nöjd i alla fall. Vi har haft 3 franska prov i 8:an och jag har fått samma betyg på alla. Hoppas att jag kan höja det till nästa prov. :)

Lots of love!

2 thoughts on “Igår målade jag mina naglar

Kommentera

