Cinnamon buns and a sleep over

Hej. Den här helgen har varit lite extra speciell. I fredags var jag, Stephanie och RF på bio. Vi såg ”Never Let Me Go” som var väldigt sorglig med bra. Efter bion åkte jag och Stephanie hem till mig och RF hem till sig. Stephanie sov över både fredag-lördag och lördag-söndag. Vi bakade kanelbullar och spelade Alfapet.

Alfapet

Jag fick ut ett Q. I ordet ”qourn”. Dock så stavade jag lite fel… Bytte plats på U och O. Men, men så kan det gå.

Vi spelade utan special brickorna, det blir lite svårare då. Det är roligare också, för då måste man tänka lite mer.


Baka baka. :)


Dem blev riktigt bra :)

Kanelbullar! :D

Igår var det Earth Hour, släckte ni? Vi gjorde! Jag skulle lagt upp denna bild igår men jag hann inte innan middagen och sen var klockan redan 20.30… Ni får den nu istället.

Mina kusiners mamma jobbar på WWF så jag fick en sån här tröja av henne i fredags. :) Tack!

Nu är det bara en vecka kvar till min PRAO! Det ska bli så kul!
Lots of love!

3 thoughts on “Cinnamon buns and a sleep over

  1. YEAH!!! SHE’S BACK!!! hehehe, du har typ taggat mitt namn så att man hamnar på wikipedia. Däremot är inte infon om mig men… you take what you can get, no?
    Hahah, hoppas du och steffe hade kul i helgen :D

Kommentera

