Jag vet inte

Jag har dem senaste dagarna funderat på om jag ska sluta blogga eller inte. Jag bloggar ju knappt längre och det känns nästan som ett ”måste” att blogga. Ibland får jag nästan ångest över att jag inte uppdaterat. Ni är ju ganska många som läser så jag vill ju inte göra er besvikna. Å andra sidan verkar ni inte sakna mig när jag inte uppdaterar.

Som ni märker så har jag ingen aning om vad jag ska göra, snart blir det mindre plugg och då kanske jag får mer blogglust? Vem vet? Bloggen kommer finnas kvar och uppdateras när jag känner för det helt enkelt.


Lost and confused?

Lots of love

Ps, har ni tänkt på att ”lots of love” blir LOL om man förkortar det? Skulle göra det en gång, men det blev ju helt fel!:D

2 thoughts on “Jag vet inte

  1. issa om du känner så, så är det iaf alltid dig själv du ska tänka på i första hand , inläggen kommer ju inte att bli bättre för att du känner dig tvingad till att blogga. Den ända orsaken som ska finnas är för att du tycker att det är kul, för då blir det kul för oss också :D Ha kvar bloggen och känn efter om du ska blogga eller inte :D SES imorgon !! <3 :) kände också så förrut

    SV: Jo, jag vet :) Tack, vi ses imorgon :) Skulle du sova hos mig då? :D

  2. Okej vi kan ju tycka som Stefan här…. ELLER SÅ VILL VI HA KVAR DIG FÖR ATT ”VI” (*host* jag) är dedecated att kommentera varenda inlägg du gör!!! JAG SAKNAR DIG NÄR DU INTE LÄGGER IN NÅGOT!! JAG LIGGER OCH TÄNKER PÅ DET PÅ KVÄLLARNA!! (okej…det sista där kanske en lögn…men ÄNDÅ!!) WE LOVE YOU ISSA!! WE LOVE AND SUPPORT YOU TO THE FULLEST! MAKE MAMMA PROUD AND DO WHAT YOU WANT!! NO STRESS JUST FUN! LIVE, LOVE AND LAUGH AND MAKE THE WORLD A BETTER PLACE!! (because mama told you so)

Kommentera

