Pappa är skyldig mig 2 glassar

I somras var jag, min mamma, Ebba och hennes mamma på Louisiana. Det är ett museeum i Danmark. Innan vi åkte dit hade mamma och pappa berättat att dem var där efter att de gift sig. Pappa berättade om att dem hade ristat in ett hjärta och J+C i en Bok (trädet alltså) i Louisianas park. Han sa att ”den som hittar det kommer jag att vara skyldig två glassar till”. Förståss utan att veta om att jag faktiskt skulle göra det.

Fast det var ju inte så lätt. Det var ju inte bara en Bok i hela parken så jag gick runt och kollade på varenda träd (nästan) innan jag tillslut hittade det jag sökte.

På svenskan skriver vi om ett barndomsminne och jag tänkte kanske lägga upp texten här sedan. Vad tycker ni? Såklart efter att den har blivit rättad och så.

Lots of love

2 thoughts on “Pappa är skyldig mig 2 glassar

Kommentera

