Vet ni vad?

HOLLISTER öppnar en butik i Gallerian i höst! Nu är jag glad.

Ville bara säga det.

Idag åkte jag och Stephanie in till Gallerian efter skolan. Vi fikade på American Cookies (där jag ska praoa). Cheesecake muffins är inte att rekomendera, jag tror att chokladmuffins hade varit godare. Men, men. Det var en kille där nu som praoade så jag fick se lite av det jag kommer att få göra sedan.


En sån här fin påse fick vi våra muffins i.


Cheesecakemuffins

Jag köpte en röd/svart klänning på HM. För 20 kr. 20 KR! Det måste varit det bästa köp jag någonsin gjort tror jag. Det blev 3 nya linnen, också från HM. 3 stycken för 149, helt okej pris tycker jag! Det är så fina färger på mina linnen också, vilket gör det ännu bättre.


Rosa, persiko och ljusgrön. Fina.

Klännigen jag fick för 20 kr. Jag tänkte ha den imorgon när jag och Oscar ska till mormor.

Nu blir det Let’s Dance!

Kommentera

