To give me all your love is all I ever asked

Ni som lyssnar på Bruno Mars borde känna igen rubriken.

Fysik läxförhör, religions prov och franska redovisning är vad jag har haft idag. Alla tre gick, inte jättebra, men mer än bra. Om ni fattar vad jag menar.

Alldeles snart ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag har ju sovmorgon till 8 imorgon men jag är galet trött. Sömn är vad jag behöver med andra ord. På lördag får jag ingen sovmorgon heller, jag och Oscar ska vara hos mormor och morfar klockan 11 för att hjälpa dem med att förebereda innan dem får gäster. Vi får betalt. Såklart får vi äta mat (och efterrätt) där också, det tackar man aldrig nej till när man är där kan jag ju säga. Mormor lagar supergod mat! Baka kan hon också!

Lucky I’m in love with (my best friend) you.

6 thoughts on “To give me all your love is all I ever asked

Kommentera

