91 dagar, 13 veckor och 2 månader

Tills vadå undrar ni säkert. Jo, skolavslutningen såklart! Fast det blir ju inte riktigt 13 veckor skola, först prao två veckor och sen påsklov. Därefter har vi många helgdagar som blir lediga också. Om ni undrar är min skolavslutning den 15 juni, ganska sent i år.

Tisdag idag vilket innebär att vi har idrott. Idag var det fotboll. Såklart så kunde jag knappt vara med eftersom att jag har så j**la ont i knät… Jag börjar bli riktigt trött på det där. 4 år, borde det inte räcka nu? Jag kan ju inte precis förbättra mina betyg i idrott när man är skadad -.- Målvakt kunde jag ju vara men jag är bollrädd och hatar att få bollar sparkade mot mig. Själklart skulle ju jag få en hård boll på knät också. Typiskt.

Men nu ska jag inte klaga, nä, jag lovar. Jag ska plugga. Fysik och lite religion får det bli. Därefter ska jag ta itag med franskan också. Ni fattar.

Lots of love!

Kommentera

