Hello darlings

Hej på er! Helt otroligt att ni redan var över 50 stycken klockan 10 imorse. Ändå hade jag inte skrivit något. Därför tänkte jag göra det innan idrotten, men han såklart inte. Men jag gör det nu istället.

Ja, skolan är väll som vanligt, slutar om 1 timme. Sista lektionen är projekt där vi ska göra filmer. Jag och min grupp ska göra en skräckfilm.
Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli idag, med det där. Ni fattar ingenting nu va. Men det kändes riktigt bra när våra blickar möttes. Haha, låter som något ur en film. Nu är jag i alla fall helt säker på vad jag känner. Vilket känns bra. Jag kan gissa att ni på ett ungefär kan gissa er till vad jag snackar om nu.

Bilden är btw från i lördags.
Lots of love!

Kommentera

