Våren är här!

Inte riktigt, men snart i alla fall. Det finns mycket vårtecken ute nu, jag hittade snödroppar. Fotade nyss med Siri aka The Lion Queen. Här är ett par bilder.

Snödroppar

Oscar släppte stenar i vattnet så att jag och Siri kunde fota det.

Fotade Oscar när han gungade, visst blev bilden rikigt fin! :D Väldigt nöjd blev jag i alla fall! :)

Nu har mamma kommit hem också, hon åkte till  Malmö med jobbet igår för att hon skulle ha ett möte idag. Jag ska ta lite hjälp med franskan, vill ju höja mitt betyg den här terminen! VG är bra men MVG är bättre!

Lots of love!

Kommentera

