Ortoped och tapas på Tabac

Hej! Jag har verkligen haft zero tid att blogga idag. Började skolan tidigt och slutade vid 3 då jag åkte hem. Jag åt snabb mellis, sen åkte jag in till stan för att träffa en ortoped. Mitt knä ni vet. Jag fick inlägg till mina skor som jag måste ha nu.


Jag och mamma på Tabac

När jag var klar kom pappa också, mamma var redan där, så vi bestämde oss för att äta middag på restaurang. Oscar var ju påväg hem från Romme och Olivia var hos en kompis. Det blev tapas på Tabac. Nästan toppbetyg från mig. Det ända dåliga var väll att riset inte var färdigkokat. Riktigt dåligt! Fast vi fick välja en ny tapasrätt ”gratis” istället.


”fanta”

Mamma får låna en Nikon D90 från hennes jobb när hon åker iväg med jobbet. Hon ska iväg imorgon så hon hade den med sig. Jag var inte sen med att börja fota med andra ord. Tyvärr fick jag ingen bild på maten, jag var väll för hungrig kanske. Bilderna i detta inlägg är alltså tagna med en D90.

Lots of love!

Kommentera

