Funkiisarna har tävling på bloggen

Och jag är med. I denna tävling kan man vinna ett presentkort på 150 kr. I vilken butik man vill.

www.funki.blogg.se <— Jessica och Nathalies blogg.

Min motivering;
Jag skulle gärna vilja vinna detta presentkort eftersom att jag numer betalar alla mina kläder själv. När man precis lagt ut 400 på underkläder blir man inte så sugen på att spendera ännu mer på ”vill ha” kläder. Så presentkortet skulle vara bra att ha nu när det plagget jag alla mest vill ha är typ 150 kr för mycket för plånboken.

Vinner jag köper jag denna;

Den kostar egentligen 249 men får jag presentkortet behöver jag bara lägga ut 99 kr själv. Det vore bra.

Lots of love!

Kommentera

