Dag 10 – något jag oroar mig för

Något jag oroar mig för är väll att det ska hända något hemskt för min familj och mina vänner. Särskilt eftersom att jag i flera nätter haft mardrömmar om att familjen eller vänner dör. Usch, nej, hoppas VERKLIGEN att det inte händer!

En natt så drömde jag om en verklig händelse, eller det hade aldrig hänt men det skulle verkligen kunna hända. Och ett par dagar senare, tror ni inte att det händer då eller? Det var precis det de gjorde. Jag har för mig att jag drömde att Oscar skulle bryta något ben eller liknande för det var precis innan vi åkte till Vemdalen. Typ andra dagen så ramlar Oscar och bryter nyckelbenet. Stackarn. Han fick vara hemma i stugan hela veckan.

Lots of love!

Kommentera

