Dag 7 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade

Hm, jag är precis som vilken annan normal människa som helst, jag har många dåliga vanor och jag är inte heller helt perfekt. För vem är perfekt? Ingen är perfekt, fast jag kanske är perfekt för dig.

En dålig vana jag har är att jag sitter alldeles för mycket vid datorn. Jag önskar att jag inte gjorde det men samtidigt så har jag en hel del skolarbete på datorn som jag måste göra. Så att sitta mindre vid datorn blir det väll antar jag.

Titta vilken fin bild jag hittade,

Bild
Idag är det min namnsdag! Jag heter Maria i mellannamn, likt min mamma, lillasyster, mormor och kusin.

Lots of love!

Kommentera

