23 februari 2011

Denna lista hittade jag här.

Höger- eller vänsterhänt: vänster!
Humör just nu: glad
Favoritgodis: surt och choklad ;)
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding, lever osv.
Musik just nu: ingen, sitter i skolan….
Vad sa du senast: ”vad sa jag senast?” sa jag till Stephanie. Hehe.
Fisk eller badkruka: fisk
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sommarregn och sol!
Sparare eller slösare: både och ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, om man verkligen vill.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, kärlek är fint. Om man hittar någon att dela den med.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 kanske
Är du kittlig?: ja, rätt hyffsat
Snarkar du? aa
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? nja, det kan jag inte påstå, men vissa är väldigt äckliga
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar. fast frivilligt så att man slipper höra allas tankar hela tiden.
Chips, morötter eller godis? hm, godis ;)
Pizza eller hamburgare? pizza!
Gungar du på stolen? aa, fast bara i skolan…
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster, som man ska.
Saltar du på maten? ibland, när det inte smakar så mycket. Eller på osaltade pommes.
Gillar du att sjunga? Ja! Absolut! Bäst är jag också! (hehe)
Anser du att du är stark? jag har blivit starkare efter att jag började träna (dah) men psykiskt stark är jag också. Tränade hela sjuan liksom… ;)

 


England, det är Flora på bilden.

Lots of love!

Kommentera

