Dag 1, en bild på mig + 10 fakta om mig

1. Jag har spelat fotboll, men slutade för att det inte var min grej helt enkelt.

2. Jag lyssnar alltid på musik när jag sitter vid datorn. Can’t live without it.

3. Jag har gått med samma 6 personer i klassen sedan 1an. En av dem gick jag till och med på dagis med.

4. Jag fick min första mobil när jag gick i 3an, sedan dess har jag haft 6 olika mobiler. Men alltid samma nummer.

5. Jag är 172 cm lång. Bara 1 cm längre än min 1½ år yngre lillebror.

6. Jag började få mitt barnbidrag i november 2010. (kul att veta, jag vet)

7. I 5an och 6an var jag och dem andra tjejerna helt tokiga i High School Musical. Vi kunde alla låtar och i stort sett alla repliker till filmerna. När sista filmen kom ut på bio gick vi allihopa och såg den tillsammans.

8. Jag har 4 kusiner, en av dem bodde i Indien förut och nu bor en annan kusin i New York och en åkte precis till L.A för att jobba där med ett skolarbete tror jag att det var.

9. Jag älskar att baka och laga mat.

10. Jag har bara 245 vänner på facebook.

Lots of love!

Kommentera

