Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg när jag startade den här bloggen? Det var november och jag satt och pluggade till mitt SO prov i historia. Det var höstlov har jag för mig. Jo, det var det. Jag var uttråkad med allt plugg och tänkte blogga, men det var knas med blogg.se och sen när jag väl kom in på mitt konto så gick det inte att blogga och det var massa konstigt. Så jag bestämde mig helt enkelt för att göra en ny.

Kommer ni ihåg vad jag skrev om i första inlägget? Här kommer ett utdrag.

”Jag kommer att lägga upp mina fotografier, skriva om det som intresserar mig och uppdatera när jag har tid.
Jag går nu i 8:an och jobbar för mina första betyg till julen därför kommer jag att prioritera pluggandet. Hoppas att ni förstår det!

Min dröm är att starta ett eget företag inom fotografi och design, hoppas att detta blir en blogg om resan dit!

Gillar ni min blogg och mina fotografier får ni gärna rekomendera den vidare till alla era vänner och bekanta!”

Ja, det mesta stämmer väll, förutom att det nu är vårtermin då.

Jag kommer ihåg att pappa kom upp med fika till mig när jag satt där och pluggade. Ja, ja. Nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt babbel om  ingenting! Förresten, ni får gärna kommentera om ni vill! Det är en rund ring där det står ”svara” i. Där trycker ni för att kommentera! Jag tänkte ha en liten frågestund här snart, vad säger ni, kommer ni fråga något??

Lots of love!

Kommentera

